tisdag 5 juni 2007

Aj, oj, uj, bang, krasch

Ramlade av scenen idag. Slog mig nå't så vansinnigt. Men inte att jag visade för de andra att det gjorde ont. Snabbt upp och köra vidare.
Tror att jag kommer att vara väldigt färggrann i morgon. I alla fall bitvis, eller fläckvis ska jag kanske säga.

Annars gick det bra. Vi körde "pjäsen i pjäsen". Även med orkester. Tror att det kommer att bli väldigt bra det här. Bara vi får ordning på alla monologer. De är så himla ologiska en del. Svårt att få dem att fastna. Men det är väl bara att traggla, och traggla. Det är ju faktiskt över en vecka kvar till premiär.

4 kommentarer:

Pendlaren sa...

Du skadade väl inga viktiga delar?

Mr Blues sa...

Vad räknas som viktiga?
Juvelerna klarade sig oskadda.

Pendlaren sa...

Musikdelarna.

Mr Blues sa...

Nja... Jag har lite ont i högertummen fortfarande. Men det botas säkert med lite whisky.