måndag 16 april 2007

Veckoplanering

Jag fick två biobiljetter av chefen idag. Bara som en liten uppskattning. Det har varit (och är) lite körigt. Men det är på väg att lugna ner sig.
Annars har jag idag varit i kontakt med Länsbildningsförbundet. Har bestämt ett möte mellan dem och ATR (AmatörTeatern Riksförbund). Den 24 ska vi träffas.
I morgon tisdag är det ostprovning på kvällen. Ska det bli gôtt eller ska det bli gôtt?
Onsdag - körträning. Det börjar dra ihop sig mot 1 maj och körframträdande.
Torsdag - teaterrepetition.
Fredag - åker på teaterfestival i Vimmerby. Blir där över helgen.

Väl tillbaka sen söndagkväll åker jag tidig måndag eventuellt upp till Stockholm och bli intervjuad på Meter Film & Television (Kanal 5). Jag har anmält intresse att vara med i ett program. Blir det inte på måndag blir det den 14 maj. Då ska jag upp till SVT och bli intervjuad för ett annat program. Det rör på sig.
Hej hopp!

Inga kommentarer: