onsdag 27 augusti 2008

Va faaan! Nu är det väl ändå dags att jag ser till att skriva lite i bloggen, eller hur?

Sommaren är snart slut, jag har gått in på döhalvan, Väst sajd ståry är färdigspelad... Vad återstår? Tja, en härlig sensommar, höst med mycket teater (förhoppningsvis).

Jag fick ju min cykel stulen i somras. Har nu fått en rekvisition att hämta ut en ny mot självrisk 1 500 kronor. Bara det att en likvärdig cykel finns inte att uppbringa just nu. Alla har sålt slut. Måste vänta till i början av oktober, då kommer de nya 09:orna. Tills dess får jag ta min gamla cykel. Den fick jag förresten byta slang på. Det var punka på bakhjulet.

Och dessutom, jag råkade ut för väskryckare i somras. De ryckte till sig min "bögslunga" med semesterkassan i. Snacka om Murpy's law...

Inga kommentarer: