fredag 19 oktober 2007

Är detta kul?

Kvinnors svenska i kontaktannonser

1. I 40-årsåldern = fyller 50 i år
2. Äventyrlig = har legat med alla
3. Vältränad = saknar bröst
4. Medelmåttigt utseende = ful som stryk
5. Vacker = patologisk lögnare
6. Ständigt leende = går på droger
7. Emotionellt säker = går på medicinering
8. Feminist = fet
9. Fri själ = knarkare
10. Rolig = irriterande
11. New age = kroppshår på fel ställe
12. Öppet sinne = desperat
13. Utåtagerande = pinsamt högljudd
14. Passionerad = sjaskigt fyllo
15. Professionell = bitch
16. Mullig = fet
17. Något överviktig = sjuklig fetma


Kvinnors svenska i vardagen

1. Ja = Nej
2. Nej = Ja
3. Kanske = Nej
4. Vi behöver = Jag vill ha
5. Jag är ledsen, men... = Du kommer att få ångra det här
6. Vi behöver prata.... = Nu har du ställt till det...
7. OK, gör som du vill = Passa dig jävligt noga
8. Jag är inte alls arg = Klart jag är arg, din idiot.
9. Vad du är uppvaktande ikväll = Tänker du bara på sex?

Fortsättning följer...

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag skrattade högt vid "new age" och "något överviktig"

heheheh

Mr Blues sa...

Men visst ligger det någon sanning i det?

Anonym sa...

Då blir min presentation på spaces "översatt" som:
Jag är en knarkare som går på droger (döh?) och det gör mig desperat. Dessutom har jag legat med alla och det gör mig j-igt irriterad.

Hahaha! Hade jag satt in den hade jag nog drunknat i besökare ;) så tack för tipset! :p

/SF
http://wildfreeflower.spaces.live.com/