tisdag 4 september 2007

Passing time

Helgen har varit, det är redan tisdag. Vart tog lördag vägen? Blev jag så full att jag inte minns den? Näää, så fan heller. Drack ju bara något ynka glas med rött. Åldern? Hmmm, möjligt. Jag börjar ju närma mig "döhalvan" med stormsteg.

Repade med gubbarna igår. Det lät faktiskt riktigt bra. Vi börjar till och med att bli sugna att möta en publik. Men, men... vi har inte så många låtar ännu. Bara ett tiotal. Vi behöver minst 30 låtar innan jag känner att man kan ge en publik en helkväll.


Vi sköt de sista scenerna i "Korvbrödbagarn - The movie" igår med. Det kändes som om det gick bra. Återstår att se vad som kommer ut från det att allt har redigerats.

Så kära människor. Om ni är i behov av en skådespelare, kontakta undertecknad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

När det begav sig så gled jag och grabbarna upp med 8 låtar på en scen med mottot att varje låt skulle köras extended till förbannelse.

Showen höll på i drygt en timme...

Mr Blues sa...

Å fy f-n... Vad gillade publiken det? Ingen höjdare kan jag tro.

Men å andra sidan, jag kanske har för höga krav på mig själv?