torsdag 20 september 2007

Kameleonten och kick-off

Har precis kommit hem från repetition med Kameleonten. Det blev en fantastiskt bra repetition. Vi jobbade mycket med "Pavlova". Hur hon ska röra sig och vad hon vill. Det kändes som att vi löste en hel del idag.
Sedan provade vi lite kläder med. Det blir alltid skillnad när man får repetitionskläder. Mycket av karaktären sitter i kläder och attribut.

I morgon åker jag på på en kick-off med ett företag jag inte längre arbetar på. Hur kan det komma sig då, undrar någon? Det är ganska enkelt. Jag har arbetat för Svensk Konsumentförsäkring AB hela sommaren, ett dotterföretag till Folksam (min ordinarie arbetsgivare). Har varit utlånad till dem sedan i februari . Men sista augusti var det slut. Jag fick helt enkelt en förfrågan från skadechefen om jag ville följa med. Självklart ville jag det. Finns det utsikter till god mat och dryck så är jag inte nödbedd.

Så gott folk. Vi hörs av på söndag igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur ser rollistan ut?