söndag 17 juni 2007

Premiärfestens baksida

Premiären gick bra. Några missar från min sida, men inget som publiken märkte. Undrar vad det kommer stå i tidningsrecensionen? Tror inte det blir i dagens tidning, troligtvis måndagens. Får kolla på jobbet.

Såg just att det fanns en recension på nätupplagan.


Festen var trevligt. En del vänner som stannade kvar och festade med oss. Och vi var alla glada och lyckönskade varandra. Fyra av medlemmarna hade skrivit en egen text till en känd melodi som de framförde, träffsäkert och kul. Tal naturligtvis, inte så många, men några. Naturligtvis kunde jag inte hålla mig utan steg upp och sa några ord. Tackade mina kollegor och speciellt Jonatan (regissören) att han valt mig till den här rollen.

Idag är det lite trögt, minst sagt. Ligger bara i soffan och kollar på TV. Jag orkar inte göra så mycket annat. Det känns inte så bra, om man säger...

2 kommentarer:

Pendlaren sa...

Jag läste recensionen på nätet. Helt ok! Eller? Fast du omnämndes dock inte, vilket jag är övertygad om att du förtjänade...

Mr Blues sa...

Njaäää, ska sanningen fram så var jag inte på topp. Jag var inte riktigt fokuserad. Och sådant märks. Jag tog mig dock mot slutet och i min sista monolog var till och med jag nöjd med insatsen.